2012-11-01 ❤ 17:08:00

Första November

Känner mig så tjock så det är inte klokt. Och vikten verkar inte vilja ner. Jag har slutat med allt onödigt: chips, choklad, godis, pepsi.. inte för att jag åt mycket av det förut (förutom pepsi max då) men nu är det verkligen ingenting. Frukost, lunch och middag, lagom stora potioner med ordentligt med grönsaker, kanske en frukt under dagen men absolut inget småätande av andra saker. Rör på mig gör jag också. Ändå står det still? Så frustrerande. Det är just sånt här som får mig att tappa all motivation, även när man gör allt rätt så förändras inget. Jag spenderade nästan ett år konstant inne på det dumma gymmet och ändå gick jag nog bara ner något kilo fast jag åt bra. Visst blev mycket smalare, det var väl lite muskler, men så mycket kan man inte gå upp i muskler som man borde gått ner i fett. Får väl köra hårdare med träning nu då, bättre det än att sitta här och gnälla.

Kommentarer
Postat av: Misfit

Sv: aa ser verkligen fram emot säsong 3 :D

2012-11-01 @ 18:30:58
URL: http://misfitme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? ❤

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0