2012-11-25 ❤ 19:37:00

Tjugofemte November

I fredags var det ju en månad sedan jag senast spydde (hatar det ordet). Nu känns det som att det verkligen är dags för en ny utmaning. Det är dags att gå ner i vikt igen, på riktigt. Vet inte hur många gånger jag har sagt det för mig själv, eller här, men nu ska det ske.
Har börjat räkna kalorier igen vilket är roligt. Finns nog nästan inget roligare än att se låga siffror på shapeup, förutom att gå ner i vikt då. Funderar på om man ska lägga in träning eller så där, men det känns nästan lite som fusk? Tror att jag ligger på minus än så länge idag (fast vi var och fikade för ett par timmar sedan så är osäker), men middagen är ju kvar. Vi ska äta tacos igen, men det kan väl inte vara så jättefarligt? En räcker ju, och det värsta är väl brödet sen är det ju mest grönsaker, och bröd kan man ju skippa. Ska försöka räkna ut hur mycket det blir och sedan ta en promenad för att kompensera för det hela.
Jag tänkte ju förut att mitt mål skulle vara att väga 50 kg, men jag vill verkligen ner till 45 åtminstone. Jag har ju nästan nått 50 så jag vet ju att det går, men sen är allt jag kan höra mammas ord om att jag måste vara lite mer realistisk för att jag kan inte väga så lite med min benstomme och kroppsform. Vad vet hon om det? Jag vill inte hålla på så här senare i livet så om jag får det gjort nu så är det bra. Nästa sommar vill jag inte skämmas över min kropp när vi är ute. Inte bara på sommaren utan annars också så klart.Jag ska ta ett kilo i taget nu.
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Så där tänker jag också! Jag hade också som mål 50, meen 45 är ju bättre... Jag vill också verkligen lyckas gå ner i vikt, jag är så jävla hopplös. Men imorgon kör vi! Skit samma att jag sagt det 100000 gånger förr!
kram <3

Svar: Du är inte alls hopplös! :) kram på dig <3
Allie

2012-11-25 @ 21:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? ❤

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0