2012-11-20 ❤ 14:50:00

Tisdag

Min lilla älskling verkar må lite dåligt idag så jag har torkat spyor. Så där ligger hon och lider och jag är avundsjuk. Vad är det för fel på mig? Och varför kan aldrig jag få magsjuka eller något? Har aldrig haft något sånt, vilket man egentligen bord vara glad för, ändå så känner jag jämt att jag önskar att det var jag. Något fel i huvudet måste man ju ha.
För några dagar sedan var jag till tandläkaren. För första gången så gick det faktiskt riktigt bra! Trodde seriöst att de skulle dra ut varenda tand och titta på mig med avsky och undra hur någon kan missköta sina tänder så. Istället tyckte hon att de var riktigt fina och hade ingenting att påpeka, någon gång måste ju vara den första eller hur? Så skönt! Det lönar sig verkligen det här. Jag har ju alltid varit väldigt noga med att borsta och sånt, så jag vet ju att det inte riktigt varit där problemet legat. Nu kanske jag kan sluta drömma mardrömmar hehe.
Ikväll kommer jag nog skippa middagen. Jag vet att det inte är bra, att det inte är rätt, men jag tror jag behöver det. Igår åt jag schnitzel och grönsaker, och efteråt trodde jag att jag skulle börja gråta. Jag skippar det hellre än att förstöra de små framsteg jag gjort på andra håll, för jag vet att jag inte orkar stå emot just nu. Har blivit alldeles för känslig senaste tiden. Jag har ätit både lunch och frukost idag så det gör ingenting.
 
 

Kommentarer
Postat av: tanketrassel & stjärnfall.

re: ja, det är väldigt ofta som man glömmer bieffekterna av en ätstörning :/

2012-11-20 @ 21:22:15
URL: http://deerheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? ❤

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0