2012-11-06 ❤ 19:34:12

Tjockislistan

Man kan hitta mycket roligt om man googlar lite. Inspiration, främst från andra, men nu fick jag den stora äran att vara min egen inspiration! På sätt och vis i alla fall. Jag brukade vara med i en "tjockislista" som det så fint och peppande hette. Någon som känner igen det kanske? Jag var i alla fall 18, hade gått ner två kilo redan när jag tog mod till mig och deltog. Målet var samma som nu: 50 kg. Har inte kollat igenom allt, men verkar som att jag faktiskt gick ner några kilon under tiden den uppdaterades. Sen fick jag ju faktiskt en hel del muskler under tiden också, så de vägde ju en del. Jag hade glömt bort det hela, och vilka framsteg jag gjorde. Jag fortsatte sen utan att uppdatera så vet inte hur det hela slutade. Synd att jag inte insåg då att muskler väger mer än fett, då hade det nog känts bättre. Men, det visar i alla fall att jag faktiskt kan gå ner. Alltid kul att se.
 
 

Kommentarer
Postat av: PetitChoux

Längesen man hörde från dig. Hur är läget?
kram <3

2012-11-15 @ 22:12:13
URL: http://monpetitchoux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? ❤

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0