2012-10-26 ❤ 00:28:17

00.29

Känner mig riktigt motiverad just nu. Inte för att gå ner i vikt, utan att leva hälsosammare och må bra. Jag minns ju hur bra jag mådde och hur kul det var med träning, innan det gick överstyr åtminstone. Jag saknar det väldigt, jag saknar den jag var när jag gjorde det. Man blir liksom en helt annan person, allt känns lite roligare, man blir mer självsäker, har mer energi och man har jämt något att se fram emot: nästa träningspass. Sen har jag vissa problem eftersom allt jag gör till slut blir tvång, men jag har försökt bryta vanor och lärt mig lite hur jag undviker sånt. Sen är det nog lättare att undvika det tvångsmässiga beteendet ute än på gymmet. Hoppas jag.
Har äntligen köpt lite nya träningskläder, så inga fler dåliga ursäkter, nu är det bara att gå ut och springa! Eller jogga kanske till att börja med. Känns bra att ha det gjort, tyckte om byxorna och sen fick man i stort sett en jacka på köpet så.. ja det gick inte att motstå helt enkelt. Nu längtar jag till att få gå ut och visa hur dålig jag är. Time to get fit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? ❤

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0