2012-10-24 ❤ 11:50:00

11.51

Att träna hemma funkar nog faktiskt. Lite skeptisk till att det ska ge nå resultat, men känner mig lite lite slut just nu, kan ju bero på att jag har fått väldigt dålig kondition och förlorat alla muskler. Inte lika effektivt som att gymma, men har varken tid eller råd för det just nu så det här kommer nog funka bra! Körde en timme bara, magövningar lite rumpa och så lite kondition. Det känns som en bra mjukstart. Kanske kör mer kondition senare och så lite andra övningar. Mina armar behövs det göras något åt.
Vet inte riktigt hur man ska kunna köra konditionsträning om man varken gymmar eller är ut och springer.. Nu hittade jag ju lite att göra men det känns så fjantigt och värdelöst. Måste nog nästan önska mig ett gymkort i julklapp. Nu ska jag i alla fall göra det här ett tag och se vad det ger för resultat. Ska försöka "träna" en timme om dagen under vardagarna och promenader på det (planen behövs finslipas lite hehe..). Har bestämt mig för att ge det fyra veckor, sedan får man se hur det gått och vad som behöver ändras.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? ❤

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0