2012-10-26 ❤ 11:52:00

Fredag

Ska skriva högskoleprovet imorgon, för skojs skull mest. Jag tänkte vara ute i god tid med planeringen och allt, men det är jag ju så klart inte. Har absolut ingen aning om vad man ska ha med sig att äta. Troligtvis kommer jag ha svårt att trycka i mig något överhuvudtaget, men vill vara redo i fall jag har fel på den punkten. Pasta vet jag ju att jag bara börjar grina av efter någon timme så det går helt klart bort. Någon frukt får följa med, men annars vet jag inte.. Min vanliga lunch brukar bestå av mest grönsaker, keso och ibland lite couscous.. det kanske funkar ändå? Att dricka blir det nog bara vatten, måste sluta med all pepsi max och cola zero, dricker alldeles för mycket sånt nu.
Så idag ska jag plugga, köpa linjal och fixa mat, inga roliga planer här inte.

Kommentarer
Postat av: PetitChoux

Jag ska med skriva... Känner som du, har inte förberett mig. Och vet intevad jag ska äta. Min kompisa bara: Men McDonalds eller den där tacos saken ligger ju nära. EH NEJ!!! Jag äter inte på Mcdonalds, och varför slösa pengar på halvgod tacos när det finns kaffe? Men vet inte vad jag ska ha med...
Lycka till imorgon. :)

2012-10-26 @ 13:09:55
URL: http://monpetitchoux.blogg.se
Postat av: Elin

Lycka till! :)

2012-10-27 @ 14:58:46
URL: http://simpleway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? ❤

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0