2012-10-27 ❤ 23:34:53

Lördag

Det gick helt okej idag, mat är överskattat. Åt en macka till frukost sedan slank det bara ner 4 bitar naturgodis under lunchen. Kände mig pigg ändå, naturgodisen var mest för att jag blev nervös för att jag inte hade ätit något. Ärligt talat så vågade jag inte äta där. Hemska minnen från skolluncherna, usch. Att äta i skolan är tortyr och värre blev det när jag insåg att ingen jag känner var där. Det känns bara så fel att äta med främmande människor, jag får lite skuldkänslor, nästan som att det är något sorts brott jag begår. Så ingen lunch för mig idag och sedan på kvällen blev det lite pizza. Det var inte gott alls, så åt knappt. Imorgon får det bli mer mat, men det ska vara riktig mat. Bra mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? ❤

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0